Najczęściej zadawane pytania

Wybierz interesującą Cię kategorię:

shopping_cart Produkty
format_list_bulleted Zamówienia
handyman Montaż
local_shipping Wysyłka i dostawa
person_filled Moje konto
credit_card Płatności
redeem Karty podarunkowe
keyboard_return Zwrot i reklamacja
arrow_forward

Sugerowane tematy dla kategorii

Czy istnieje możliwość wykonania produktu występującego w asortymencie innej firmy? expand_more
Niestety nie kopiujemy wzorów już dostępnych na rynku, każdy produkt powstaje u nas w firmie od podstaw w naszym dziale projektowym.

Czy jest możliwość zmodyfikowania produktu dostępnego w ofercie? expand_more
Niestety nie ma możliwości modyfikacji produktów w żadnym stopniu. Każdy z produktów powstaje z wcześniej przygotowanych projektów form, według opatentowanych wzorów.

Czy mogą wystąpić jakieś problemy ze splitterami na samochodzie? expand_more
Nasze splittery projektujemy w taki sposób, że są one dopasowane do konkretnych modeli samochodów, w konkretnych wersjach i opcjach. Dlatego montując odpowiedni splitter, tzn. dedykowany do danego samochodu, będzie on pasował. Bardzo ważne jest wiedzieć czy samochód nie jest uszkodzony lub modyfikowany - w takim przypadku mogą wystąpić trudności lub problemy. Bardzo istotną sprawą jest odpowiednie zamontowanie splitterów zgodnie z instrukcją. Nieodpowiedni montaż jest najczęstszą przyczyną problemów związanych ze splitterami, które, w takim przypadku, mogą skutkować nawet uszkodzeniem nadwozia. Nasze instrukcje montażu, również w formie video, znajdziesz tutaj. Jeśli masz dodatkowe pytanie związane z montażem, napisz do naszego specjalisty na adres mailowy sales@maxtondesign.eu.

Czy produkt do innego modelu będzie pasował do mojego samochodu? expand_more
Nasze produkty powstają na bazie skanów 3D konkretnych modeli samochodów. Dlatego są dedykowane do konkretnych modeli. Różne modele samochodów różnią się między sobą, niekiedy są to małe szczegóły, jednak nawet najmniejsze różnice powodują, że produkt dedykowany do jednego modelu nie pasuje do innego. Po więcej informacji o naszych projektach proszę napisać na adres projects@maxtondesign.eu

Czy zamierzacie wykonać produkty do mojego samochodu? expand_more
Zawsze staramy się podchodzić do naszych projektów z uwagą i starannością, dlatego też proces tworzenia nowych produktów jest czasochłonny. Aktualnie w trakcie tworzenia jest ponad 100 projektów – być może wśród nich już jest model Twojego samochodu. Jeśli chcesz o to zapytać wypełnij formularz obok

Skąd pochodzą splittery Maxton Design? expand_more
Wszystkie produkty powstają w jednym miejscu na świecie - w Wojniczu w Polsce. Dlatego każdy, kto kupuje splittery Maxton Design może być pewny ich jakości. Dzięki globalnej sieci dealerów nasze produkty dostępne są w niemal wszystkich zakątkach świata. Jesteśmy dumni, że produkty pochodzące z Polski trafiają do miłośników motoryzacji na całym świecie.

Czy mogę anulować zamówienie? expand_more
Tak, możesz anulować zamówienie na każdym etapie jego realizacji aż do momentu wysyłki, wówczas Twoim zamówieniem zajmuje się już firma kurierska.

Czy mogę dodać lub zmienić produkt w zamówieniu? expand_more
Aby zrealizować zamówienie jak najszybciej, jest ono przekazywane do produkcji zaraz po złożeniu zamówienia, przez co nie mamy możliwości jego edycji. Jeśli produkt został błędnie zamówiony możesz anulować zamówienie i złożyć je ponownie.

Czy można skrócić czas oczekiwania? expand_more
Mamy dealerów na całym świecie, na wszystkich kontynentach, zamówienia spływają do nas z całego świata, a produkcja odbywa się tylko i wyłącznie w Wojniczu, w Polsce. Nasze produkty powstają ręcznie i staramy się dbać o każdy, nawet najmniejszy szczegół. Nie można ukrywać, że sytuacja pandemii nie ułatwia naszej załodze pracy, a przez charakter naszej produkcji i tego, że do produkowania splitterów aerodynamicznych potrzebne są odpowiednie kompetencje i umiejętności, nie jesteśmy w stanie skrócić czasu produkcji bez rezygnowania z naszej jakości. Wiemy, że ten czas oczekiwania jest długi, bardzo dobrze zdajemy sobie z tego sprawę, ale uważamy, że ważniejsze dla naszych klientów jest to, żeby splittery wyglądały pięknie i były wytrzymałe i wykonane z dbałością, dlatego musimy spełniać odpowiednie względy i ten czas jest konieczny

Dlaczego proces produkcji tyle trwa? expand_more
Wszystkie produkty powstają w jednym miejscu na świecie - w Wojniczu w Polsce. Dlatego każdy, kto kupuje splittery Maxton Design może być pewny ich jakości. Dzięki globalnej sieci dealerów nasze produkty dostępne są w niemal wszystkich zakątkach świata. Jesteśmy dumni, że produkty pochodzące z Polski trafiają do miłośników motoryzacji na całym świecie.

W jaki sposób mogę sprawdzić status mojego zamówienia? expand_more
W każdej chwili możesz sprawdzić status zamówienia, wystarczy, że klikniesz w link umieszczony w mailu, który otrzymałeś po złożeniu zamówienia. Możesz również zapytać o to naszego specjalistę poprzez maila. Pamiętaj tylko, aby w zapytaniu podać sześciocyfrowy numer zamówienia, który znajdziesz w mailu potwierdzającym zamówienie.

Czy istnieje możliwość montażu zamówionych produktów? expand_more
Montaż jest możliwy wyłącznie w siedzibie naszej firmy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym i ustaleniu terminu tel. +48 535 522 963

Czy wszystkie produkty mogę zamontować w siedzibie Maxton Design? expand_more
Jesteśmy w stanie zamontować jedynie produkty wykonane z ABS i włókna węglowego. Niektóre nasz produkty wymagają malowania, wiercenia czy lakierowania, niestety nie mamy zaplecza do wykonania tego typu usług.

Gdzie mogę zamontować produkty? expand_more
Produkty możesz zamontować w siedzibie Maxton Design. Możesz również znaleźć warsztat montażu bliżej w naszej wyszukiwarce.

Jak długo trwa montaż w siedzibie Maxton Design? expand_more
Czas trwania montażu zależy od produktów jakie będą montowane i ich ilości, zazwyczaj potrzebujemy między 30 minut a godzinę na produkt.

Jak zamontować nasze produkty? expand_more
Do większości produktów dołączona jest instrukcja montażu, wraz z opisem śrub itp. Jeżeli instrukcja nie została dołączona to znajdziesz ją w Instrukcjach montażu na naszej stronie internetowej lub w formie wideo na kanale YouTube

Czy mogę zapłacić za pobraniem? expand_more
Ze względu na gabaryty przesyłek i umowy kurierskie nie mamy możliwości udostępnić opcji płatności za przesyłkę przy odbiorze. Jedynie zamówienia z odbiorem osobistym w siedzibie Maxton Design można opłacić przy odbiorze.

Do jakich krajów wysyłacie swoje produkty? expand_more
Nasze produkty możemy wysłać niemal do każdego kraju na świecie. Jeśli chcesz zapytać, czy wyślemy przesyłkę do Twojego kraju – zapytaj naszego specjalistę poprzez wiadomość [hiperlink do kontaktu].

Jak długo trwa dostawa? expand_more
Czas dostawy zależy głównie od kraju doręczenia i wybranego kuriera. Przesyłkę możesz otrzymać nawet następnego dnia od nadania. Sama dostawa zazwyczaj nie trwa dłużej niż 7 dni roboczych, nawet w najbardziej odległych kierunkach.

Jaki jest koszt wysyłki? expand_more
Koszty wysyłki uzależnione są od: wielkości zamówienia, wagi, gabarytów paczki oraz miejsca docelowego wysyłki (terytorium Polski od 40zł - 400zł, poza terytorium Polski od 20€ - 4000€

Czy mogę usunąć swoje konto? expand_more
Konto możesz usunąć wchodząc w zakładkę Moje konto, następnie wejdź w zakładkę Dane osobowe. Znajduje się tam sekcja Dane do logowania wraz z możliwością usunięcia konta.

Czy muszę zakładać konto by złożyć zamówienie? expand_more
Zamówienie można złożyć nawet bez zakładania konta, jako gość.

W jaki sposób edytować swoje dane? expand_more
Dane możesz łatwo zmienić wchodząc w zakładkę Moje konto, następnie wejdź w zakładkę Dane osobowe. Znajduje się tam sekcja Dane do logowania wraz z możliwością zmiany danych do zamówienia.

W jaki sposób mogę zgłosić błąd na stronie? expand_more
Jeśli zauważysz jakiś błąd na naszej stronie, daj nam znać tutaj.

W jaki sposób mogę zmienić hasło? expand_more
Hasło możesz łatwo zmienić wchodząc w zakładkę Moje konto, następnie wejdź w zakładkę Dane osobowe. Znajduje się tam sekcja Dane do logowania wraz z możliwością zmiany hasła.

Czy jest możliwość złożenia zamówienia z odroczonym terminem płatności? expand_more
Na opłacenie zamówienia masz 30 dni od jego złożenia. Proces realizacji zaczyna się po zaksięgowaniu wpłaty.

Czy otrzymam potwierdzenie płatności? expand_more
Potwierdzenie płatności otrzymasz na maila zaraz po wpłacie. Dokument sprzedaży otrzymasz po zrealizowaniu zamówienia.

Czy płatność jest bezpieczna? expand_more
Do przetwarzania Twojej płatności używamy bezpiecznych bramek płatniczych stron trzecich. Twoje dane chronimy również przy użyciu certyfikatu SSL.

Gdzie znajdę fakturę? expand_more
Fakturę za zamówienie znajdziesz w Panelu Klienta w zakładce Dokumenty

Jakie są dostępne formy płatności expand_more
Akceptujemy płatności PayPal, szybkie przelewy, przelewy tradycyjne oraz płatności kartami kredytowymi i debetowymi. Przy odbiorze w siedzibie możesz zapłacić gotówką lub kartą.

Moja płatność nie została przyjęta, co mogę zrobić? expand_more
Jeśli płatność została odrzucona upewnij się, że dane posiadacza konta i zamówienia są poprawne i jednakowe oraz czy na koncie nie są ustawione zbyt niskie limity płatności. Księgowanie przelewów tradycyjnych zazwyczaj trwa do 3 dni roboczych.

W jakiej walucie akceptowane są płatności? expand_more
Waluty w jakiej operują nasze sklepy to EUR i PLN. Za pośrednictwem operatorów płatności jak PayPal i iMoje możesz płacić w różnych walutach. Środki zostaną przetransferowane po aktualnym kursie.

Co w przypadku, gdy karta podarunkowa jest na mniejszą kwotę niż moje zamówienie? expand_more
W takim przypadku zamówienie będzie wymagało dopłaty w wysokości różnicy w kwocie.

Czy mogę kupić kartę podarunkową w wersji elektronicznej? expand_more
Tak. Karty podarunkowe oferujemy w formie fizycznej – wysyłane kurierem, a także w formie pliku elektronicznego pdf – wysyłane poprzez e-mail.

Czy można kupić fizyczną kartę podarunkową? expand_more
Tak – wystarczy zaznaczyć taką opcję w koszyku podczas zakupu.

Jak długo trzeba czekać na otrzymanie karty podarunkowej? expand_more
W przypadku pliku elektronicznego wysyłamy kartę niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty. Karty fizyczne wysyłamy poprzez kuriera, więc czas dostawy zależny jest od czasu, w jaki kurier dostarczy przesyłkę.

Jak długo ważne są karty podarunkowe? expand_more
Karta podarunkowa ważna jest przez rok od daty jej zakupu.

W jaki sposób wykorzystać kartę podarunkową? expand_more
Każda karta podarunkowa posiada unikalny kod, który należy wpisać w wyznaczone pole w koszyku podczas zakupu.

Co jest niezbędne do reklamacji? expand_more
Do poprawnego zgłoszenia reklamacyjnego potrzebne jest dołączenie zdjęcia poglądowego.

Co zrobić, gdy produkt, który otrzymałem jest uszkodzony? expand_more
Jeśli przesyłka jest uszkodzona należy sporządzić protokół szkody z kurierem. Jeśli nie ma takiej możliwości prosimy niezwłocznie skontaktować się z nami pod adresem complaints@maxtondesign.eu załączając dane zamówienia oraz zdjęcia uszkodzenia.

W jaki sposób mogę zareklamować zakupiony produkt? expand_more
Reklamację można zgłosić za pośrednictwem zakładki Moje Konto lub mailowo na adres: complaints@maxtondesign.eu

W jaki sposób zgłosić chęć zwrotu, ile mam czasu na zgłoszenie? expand_more
Chęć zwrotu można zgłosić za pośrednictwem zakładki Moje Konto lub mailowo w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

W jakim czasie zwrot lub reklamacja zostanie rozpatrzona? expand_more
Maksymalny czas rozpatrywania zwrotów i reklamacji to 14 dni. Zazwyczaj odpowiedź z naszego działu reklamacji jest dużo szybsza. W tym czasie przygotowujemy kompleksowe rozwiązanie konkretnej sprawy. W razie konieczności dział reklamacji skonsultuje się z Tobą celem uzupełnienia brakujących informacji.

Formularz kontaktowy

Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Maxton Design Piotr Kardaś z siedzibą w Wojniczu, Podlesie 26, 32-830 Wojnicz. Kontakt z inspektorem ochrony informacji: biuro@maxtondesign.eu. Więcej informacji o przetwarzaniu twoich danych osobowych przez administratora i Twoich uprawnieniach znajdziesz tutaj.

Dane kontaktowe

Maxton Design
ul. Podlesie 26
32-830 Wojnicz
NIP
9930412115
REGON
123156155
Nr rachunku
70105017221000009031562565
SWIFT/BIC
INGBPLPW
Nazwa banku
ING Bank
Klient indywidualny
Pon. - pt. 8:00 - 16:00
(UTC+01:00) Sarajevo, Skopje, Warsaw, Zagreb